رفتن به محتوا

درباره ما

درباره شرکت نیک گستران فرآذر مانا

هدف از تاسیس این شرکت واردات و توزیع مستقیم منسوجات نسوز (پارچه ، نوار ، طناب و …) ، ورق های میکا ، الیاف سرامیکی (پتو ، کاغذ ، برد و …) و پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشورهای آلمان ، چین و هند میباشد.

شرکت نیک گستران فرآذر مانا طی همکاری نزدیک با شرکت های معتبری در دنیا، همچون شرکت PTW (آلمان) ، Acla Werke (آلمان) ، VATI (روسیه) ، Luyang Wool (چین) ،Hitex (چین) و … توانسته است سطح دانش تخصصی خود را در این زمینه ارتقا بخشد و هم اکنون محل قابل اتکایی برای مشاوره و تامین محصولات مورد نیاز صنایع و کارخانجات در این زمینه می باشد.

شرکت نیک گستران فرآذر مانا با اخذ نمایندگی رسمی از شرکت های HITEX ، LUYANG و … آمادگی تامین کالاهای زیر را برای صنایع محترم کشور دارد:

  • منسوجات نسوز شامل انواع پارچه ، طناب و نوار از الیاف فایبر گلاس، سرامیک، سیلیکا و …
  • محصولات الیاف سرامیک شامل انواع پتو سرامیکی، کاغذ سرامیکی، برد سرامیکی و …
  • ورق های میکا شامل انواع ورق های سخت و نرم از جنس مسکویت و فلوگلوپایت.

همچنین این شرکت با راه اندازی یک کارخانه مدرن و مجهز توانسته یکی از معدود تولید کنندگان علمی و مهندسی انواع ژاکت های حرارتی و عایق های بالشتکی در ایران باشد.

شرکت نیک گستران فرآذر مانا تمامی تلاش خود را می نماید تا همراهی قابل اعتماد برای شما در صنعت نسوز باشد.

هم اکنون این شرکت با طبقه بندی محصولات خود در چهار گروه:

محصولات سرامیکی

پلیمرهای صنعتی

میکا

منسوجات نسوز

یکی از اصلی ترین تامین کنندگان محصولات زیر به شمار می رود:

نخ، طناب و پارچه نسوز از الیاف فایبرگلاس، فایبرسرامیک و فایبر آزبست – ورق میکا – ورق و میلگرد از جنس تفلون نسوز (PTFE)، پلی آمید، پلی یورتان و سیلیکون – انواع فیبر صنعتی از رزین فنولیک و اپوکسی